Egyik órámon kimondhatalanul unatkoztam, és megirtam egy rövid kis elemzést a kiszemeltemről:

"Nah most már sötétbarna haja van, majdnem fekete. a szeme kék. most ültettek el mögüle.  tudjátok, most hogy így van rájöttem, hogy egy csomó mindent tudok róla, anélkül, hogy egyszer is beszéltem vna vele.

Tudom hogy sportol, mert kidolgozott teste és széles válla van és egyértelműen férfias /\ alakja. a bőre fehér tehát nem az a csajozós beach-boy tipus. sokszor vannak rajta sebek és kékfoltok tehát minimum a tesiórát meglátogatja.

sokat beszél a szöszke libussal aki elősször szimpi vt nekem, de most már utálom. a neve Shay. tudom még a kiszemeltemről, hogy rágja a körmét, szóval ő sem vmi magabiztos. amit persze jól titkol mint az összes problémáját. Mit is várjak tőle?! férfiből van...

középosztálybeli, de az itteni palikkal szemben jól öltözik és nem koszos és nem büdös. a fiúcska kezd vonzódni hozzám. :) most már bátran nyújtózkodik és amikor eljön mellettem már hozzám simul. kiváncsi vagyok ezentúl mit fog alkotni."

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandozasok.blog.hu/api/trackback/id/tr93894808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása